Come & take my breath away tonight


Solen lyser in genom fönstret och jag låter den svenska björnsatamens röst strömma ut från högtalarna. Nu är jag tillbaka på banan igen, så uppdaterar er här när jag känner för det helt enkelt, tyvärr har jag inga nya bilder att bjuda på för tillfället. Kände att jag behövde en lång varm dusch efter den här dagen då jag bara slappat i rummet med en film, så tog mig tid nyss och gjorde allt vad fräscha upp sig innebär. Just nu ligger jag i allafall ute på altanen i min sköna soffa och ska snart upp och äta lite mat. Jag har haft en himla lyckad helg då jag tillbringat den med mina fina vänner på bästa sätt, hoppas ni haft det lika bra, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0