It’s a new dawn, it’s a new day, it’s a new life for me.


Känns ju som att någon har dött här på sidan...Men guess what? jag är tillbaka på banan igen. Så länge jag orkar vill säga. Skulle gärna ta en tur ner till fina kroatien igen om jag fick. Bilade ju ner med familjen för bara några veckor sedan. Det var både långtråkigt som fan och spännande på samma gång. Varit i Danmark, Tyskland, Österrike, Italien och Slovenien. Övernattat på alla möjliga hotell, läskiga som fina och ätit världens goaste frukostar. Blev ett äventyr kan man säga. Men det är skönt att vara där man hör hemma nu även om man saknar allt ganska så mycket. Speciellt värmen, maten och utekvällarna. Iallafall, nu ska jag hoppa ner i sängen och drömma mig bort. Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0