when you think everything is over, it has just begun..

åh kan inte längre sova om nätterna, tänker allt för mycket på allt och alla, eller på någon kanskee. it sucks to be me sometimes och det blir inte bättre av att kolla på paradise hotel norge halva nätterna, lovar er,  som jag på senaste tiden blivit helt beroende av sedan min kompis emma visade mig. skyller inte på henne nu hehe, bara lite. no offense, gillar min bebis i vilket fall. eller ska jag kanske kalla henne för min fru? känns som att vi är ett gift gammalt par ibland.

iallafall, annars har jag verkligen inte gjort något vettigt idag alls, känner mig lite som en zombie och det känns förjävla tråkigt. även om det kan äga ibland! men vill ju hitta på saker nu när det är lov och allt, utforska lite. men vaknar man klockan två på dagen så känns det ganska så meningslöst att sätta igång med något, haha iallafall om du frågar mig. får komma igång nu känner jag, det är ju trotts allt ett nytt år med nya möjligheter som (nästan) alla säger.

det var några läsare som frågade mig om jag hade några så kallade nyårslöften detta år, hade tyvärr inget direkt bra svar eftersom jag inte tänkt ut några speciella. kan också känna att det känns lite överskattat ibland med massor med löften eftersom man ändå oftast inte följer dem. men är riktigt imponerad på de människor som klarar av det, faktiskt. jag antar att jag får ta dagarna som de kommer! men om jag nu måste säga något så..bli lite mera spontan kanske.

just det, har ju inte berättat hur mitt nyår blev eller slutade. orkar faktiskt inte riktigt heller, förlåt, men kan bara säga att det blev himla lyckat och jag hade en jävligt härlig kväll tillsammans med härliga människor. det var trevligt att träffa lite nytt folk och jag är glad över att jag har så fina vänner, speciellt emma och julia som gjort mitt år till det bästa av de alla. så all kärlek till er och tack så mycket till Oh för att vi fick komma, nu kan man bara hoppas och hålla tummarna att detta år ska bli ännu bättre.

fasen vad långt det här inlägget blev nu , men det är ju bra, då har ni något att läsa. nu ska jag forsätta att kolla igenom paradise hotel på kanal sex online, lär väl sitta uppe halva natten nu också. men som sagt, har man lov så har man. sov så gott så hörs vi under veckan kompisar, love hanni.

kvällens ganska så sköna sound. hoffmaestro - lullaby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0