I want to be with you until the sun falls from the sky..

hola mi amigos, happy tjej här. vet dock inte vart denna glädje kommer ifrån, men det struntar vi i tycker jag. huvudsaken är att jag blir glad för ingenting just idag, hihi.

hoppas att erat lov är riktigt awesome och så, det börjar ju gå mot sitt slut nu tyvärr. jag blir bara segare ju närmre skolan jag kommer känns det som, men kanske inte är ensam om detta problem?

kollade för ett tag sedan på filmen kronjuvelen som de visade i tre delar på kanal ett. den var faktsikt bättre än vad jag trott från början, kunde knappt slita mig tillslut. så är ni sugna på en svensk dramafilm med björn gustafson i bara kalsonger är det bara att kolla upp den filmen, värt.

fått lite så kallade ''klagomål'' från min kära vän, jag är tydligen dålig på att uppdatera här på bloggen, så nu tog jag mig i kragen och gjorde några inlägg. känner mig så duktig nu! men snart blir det att forsätta kolla på paradise hotel norge på datorn, min så kallade drog de senaste dagarna. ni får ha ett forsatt fint lov allihopa så uppar jag mera under veckan om ni har tur. tills dess - godnatt, fred ut h.

kvällens sköna sound, urban cone - black ocean.



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar bloggen

2012-01-06 @ 14:20:18
Postat av: emilie

va fina läppar du har :)

2012-01-13 @ 02:54:35
URL: http://www.emiliesoderholm.mysowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0