sing like never before

wazup kompisar, den här coolingen får stå för dagens bravader. föresten så skrev jag detta inläggg igår kväll och inte nu, bara det att datorn inte riktigt ville samarbeta med mig och mina tekniska kunskaper när jag väl skulle publicera igår.

haha iallafall, är nyss hemkommen ifrån min vän camilla där det bjöds på singstar, snack och pizza med ett härligt gäng. de andra drog ut till sitt vid tio tiden, så då sprang jag ner till spårvagnen som jag var nära att missa. fy fan va kallt det var ute, ursäkta mitt ordval. men kom iallafall hem levande till slut och ska snart sova eftersom mina ögon väger bly ikväll.
'
känner mig lite smått oinspirerad för tillfället, tyvärr. men hoppas att ni står ut med mina inlägg ändå! Talk to you later - godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0