LONG TIME NO SEE

Nu var det ju allt ett tag sedan som jag uppdaterade här. Några dagar iallafall. Tänker inte komma med nån ursäkt så vi lämnar det osagt!


Men med mig är väl iallafall allt bra. Livet duger I guess, känns lite vardagligt kanske. I skolan är det full rulle. Kom för ett tag sedan hem från info kväll om individuella val, vet dock inte om det hjälpte mig på något sätt. Fortfarande lika mycket som snurrar runt i huvudet.

Har föresten gjort om i mitt rum lite, flyttat om och så. Kände att jag behövde lite förändringar i livet, så istället för att kapa av mig håret eller köpa en hund gjorde jag det enkelt för mig själv. Bara lite möbler som saknas, annars är jag hel nöjd.

Har även glömt att nämna, i går var jag nämligen i romme. Fick stiga upp redan klockan fem på morgonen för att åka med bussen som gav sig av klockan sex (gå upp tidigt = död tjej). Men de var det värt. Åkte som en dåre upp och ner i rommes alla backar, så idag märker man hur slut och död man är i hela kroppen. Men hade en underbar dag i backen med ett härligt gäng ifrån klassen och även solen tittade fram på ett hörn, så kan verkligen inte klaga.

Nae fy tusan vad trött jag blev nu. Talk to you later - godnatt allesammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0