Let's dance to joy division

Den här dagen har faktiskt varit ganska så bra när man tänker efter, har myst runt på stadens gator tillsammans med min fina vän Emma och pratat av oss lite om allt som vanligt. Älskar att prata med den tjejen, hon förstår mig allt för bra. Sedan åkte vi iallafall åt olika håll och nu sitter jag här i soffan på undervåningen och deppar över att helgens äventyr gjort mig sjuk, men som tur är fick en semla och god mat göra mig på bättre humör ikväll. Nu tänkte jag gosa mig ner i en filt och sätta på en film, talk to you soon. x

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt snygg !!

2012-02-21 @ 21:44:51
Postat av: julia

älskar din blogg, och du är jätte söt hannah :)

2012-02-22 @ 15:36:04
Postat av: Anonym

vilka vackra ögon! ha en bra dag och krya på dig <3

2012-02-22 @ 15:36:40
Postat av: Moa Larsson

Jätte fin bild. Helt otroligt vackra ögon har du! :)

2012-02-22 @ 17:49:54
URL: http://moalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0