A cold winter day in February month.



Klockan har redan slagit halv nio, känns som att tiden bara rusar fram, hinner knappt med längre. Anyway, Ligger för tillfället i sängen och funderar på bättre tider, vill ha sportlov nu och sommriga tider. Blev ingen lång skoldag för mig idag, mådde ganska så dåligt imorse så tog trean hem efter matematiken. Försöker bli på bättre och gladare humör, så musikens konst får hjälpa mig ikväll. Just nu är det The Tallest Man On Earth som spelas för fullt i högtalaren. Imorgon är det iallafall fredag, med andra ord helg. Så något har man att längta till! hoppas att ni har det bra kompisar, nu ska jag upp för att äta något. Hoppas jag finner oboy där uppe, annars blir jag ledsen. Talk to you soon, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0