Lost between two worlds of right and wrong


Fick sån extrem lust att baka muffins förut, så jag kavlade upp ärmarna och ställde mig i köket som den kvinna jag är. Behöver bara säga en sak, perfektion. Känner att det är där jag hör hemma just nu, bland alla godsaker och sötsaker. Men inte nog med det, blir att äta thaimat ikväll också. Haha alltså ni förstår inte min lycka när det kommer till god mat. Blir som ett litet barn på julaftonsmorgon. Annars sitter jag för mig själv på undervåningen just nu, tyst som bara den här, precis som ett sånt där läskigt spökhus ni vet. Försöker plugga både spanska och matematik på samma gång, tyvärr går det inte lika bra som jag tänkt mig. Mitt huvud är så otroligt trött och segt efter en dag i skolan med svenska nationella, kemi och fysik lektion på det. Men nu ska jag plugga vidare och sedan ta en varm dusch. Ni får hare fint alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0