bara du i mina tankar

hallå där godingar !
äntligen är helgen här , såå jag har längtat . Hoppas att ni har det bäst , för det har jag för tillfällett . Dagen har bara flytit på och varit almänt bra,  och det ovanliga leendet dyker upp på läpparna även idag, vet inte vad som tagit åt mig hihi. Efter skolan drog jag en runda på stan med syster min. Fick mina money  så passade allt på att köpa en jädrans fin tröja från cubus, bild kommer troligtvis upp lite senare och ett par välbehövda hörlurar . Såg även att jag hade mitt besöks rekord idag , så himla glad jag blir. Fattar inte hur bara ? men keep it going people ! Humöret är alltså på sin topp och snart ska jag iväg till en speciell person. Ska snart äta lite av pappas fredags mat , alltid något speciellt på fredagar haha är hungrig som en varg ju..Men ni får ha det så bra nu och njuta av fredagen ,xoxo.
fina låt , fina matthew perryman jones ! dagens sound får bli , only you !

Kommentarer
Postat av: .

ett glatt leende utan förvarning betyder ofta att du trivs med din situation/läge i livet, ofta gällande kompisar och kanske din känsla för någon kille som det går väldigt bra med?;) skulle därför rekommendera att då du lägger dig bara fundera på hur du har det.. vem är det av dina kompisar/klasskompisar/familjemedlemmar som ofta förgyller din dag, och varför, och fundera över hur du kan bevara denna samma känsla.

men när det gäller killar så kan jag säga dig att det är ofta inte just den man är på g med som gör en glad och som man verkligen vill vara med.. utan han är ofta bara ännu en kille, utan det är ofta så att det brukar vara någon som du har en stark vänskap med, ofta träffar och som gör dig glad varje gång du är med han, en kille du kan lita på, gillar och någon som du kanske till och med ofta har lite små kärleksfulla diskutioner där ni "bråkar" om till och med det minsta(trots att du kanske inte alltid tänker på det, men där alla andra tycker ni är det perfekta paret då alla söker efter en person som kan vända en dålig dag till en bra och som man kan ha dessa små diskussioner som faktiskt gör en riktigt glad inombords), tro mig det är killen som du vill ha, tänk över det jag har sagt vilket kommer att hjälpa dig att förstå var du står i livet gällande kompisar och speciellt killar.

2011-10-01 @ 18:37:56
Postat av: hannah

svarar:

gaaaash, herregud vilket inlägg ! trodde jag såg fel först, kul att den personen som nu skrev det här la ner all tid . Vet faktiskt inte alls vad jag ska svara nu..skulle vara gulligt om du sa vem det var som skrev ?

2011-10-04 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0