hope you see me one day

Hallå där godingar ! Eftersom gårdagens bloggning var som den var så levererar jag för fulla muggar här och nu. Ska försöka att uppdatera er så mycket jag bara kan i forsättningen. Dagen har då inte  bjudit på roligheter. Började dagen med matteprov och slutade med samhälls inlämning, blää. Annars var väl skoldagen helt okej , skapligt seg dag om inte annat.

Men nu tar vi ett stort break från allt skol prat tycker jag ! Imorgon väntas en efterlängtad fika på stan , då jag ska möta upp min bebis emma och mysa lite. Så något har jag allt att se fram imot. Ska snart ta en härlig dusch och räkna ner till idooool, awesome.  Men jag hoppas ni får en forsatt bra tisdag , så hörs vi troligtvis imorgon eller senare. Ha det fint people !
xoxo hannah

Dagens sköna sound, James Vincent McMorrow - Higher Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0