The cure for pain

Hallå där världen , snacka om underbart väder idag . Älskar det , blir sjukt glad av sol!  Har förövrigt tillbringat min dag hos  farmor och farfar som jag inte träffat på jätte länge..måste bli bättre på det.  Där bjöds det på berg av fika, bokstavligt talat nu!  Först låg det bullar på bordet , sän kom det toska tårta , sän mera och mera. Haha och det värsta var ju att allt var så himla gott att man roffa åt sig allt för mycket även fast man var propp mätt ! Så ni kan ju gissa hur jag mår för tillfället..eller rättare sagt min mage . Hehe. Men nu är jag iallafall hemma, sitter och myser med en film och lite godis. Duschen kallar snart på mig så jag försöker avrunda nu och säger hejdå på er! ha det fint . Bjuder på en så kallad dagens bild !  
xoxo

Dagens vackra sound-Bon iver-skinny love.




Kommentarer
Postat av: johanna

hej , har du lösnaglar ?

jätte fin blogg! :)

2011-09-07 @ 13:54:09
Postat av: hannah

svarar: nej jag har inte lösnaglar , har alltid haft långa ! tack så mycket :D

2011-09-07 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0