fucking bad update

Hejsan gullisar ! Förlåt mig för den ur usla uppdateringen den här veckan, jag har lagt nästan all min tid på pluggandet och andra jobbiga saker som kommit upp . Har helt enkelt inte haft tillräckligt med tid , och det suger ju ! Vet faktiskt inte om jag ska älska eller hata mitt liv just nu , jag mår fortfarande ganska dåligt eftersom förkylningen inte lyckas försvinna även om jag tagit det hur lugnt som helst .

 Har även råkat att radera massa bilder i arkivet på bloggen..så nu vet ni varför dom inte synns eftersom dom är puts väck. Yeey älskar livet , känns som jag har turen med mig som vanligt ! Haha.. Får allt ta mig tid att fixa till det. Annars satt det jävla fint med helg ,  så efter denna enorma hög av läxor tar jag nog ett långt och välbehövd bad . Drar kanske också ut på en skön pw.  Annars får ni ha det bäst , så  hörs vi . Love !
 xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0