IT WAS ONLY JUST A DREAM


- only me -
hello there people! ganska ny-taget foto faktiskt, hehe promise ska bli bättre på att ta nya bilder nu. Kom för ett tag sedan hem ifrån skolan, vi hade ju kemi prov idag.. Men jag tyckte väl att det gick skapligt bra från min sida, hoppas på ett godkännt iallafall.

Annars för tillfället ligger jag i soffan och gosar framför ''How I met your mother''  som dessetum är awsome, ska snart hoppa in i duschen och äta något ordentligt eftersom jag knappt hann äta idag i skolan. Fick så sjukt bråttom eftersom jag satt över tiden på svenskan då jag skrev klart min novell. Men så kan det vara.. Nu taggar jag som tusan till lov , längtar så jävla mycket. Bara ynka en dag kvar ! Men ni får ha det bäst , uppdaterar er med lite inlägg under kvällen. Peace out , xoxo h .  

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är

2011-10-29 @ 01:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0