it's all about me and you, idiot..


hejsan hallå världen. idag är det lördag och hannah är riktigt mega happy ! har varit ute på äventyr under nästan hela dagen med min bästa mammi. vi har handlat julklappar till mig och nya ap-snygga skor, så nu är jag gladare än någonsin kan jag lova er. tog sedan en tur till mormor för lite fika och prat.

just för tillfället sitter jag hemma nere i mitt stökiga rum,  lyssnar på bra musik och njuter av helgen.

haha känns lite surt att mamma är på party medan jag sitter här hemma själv i min ensamhet, det ska ju vara tvärtom om du frågar mig..

gårdagen var iallafall hur mysig som hellst hos min fina nere i åby, där bjöds det på godsaker, fina presenter, skratt och tv spel. och när jag kommer dit lite halft ner frusen sådär har hon fixat varm choklad med grädde och kladdkaka till oss två. hon känner mig alldeles för väl den där tjejen, blev jätte glad över presenterna jag fick också, ett linne ifrån h&m som jag strävat efter sedan i sommras och en ram med en himla fin text hon skrivit. vad mer kan man önska sig i jul när man har världens bästavän som emma? hihi.

hoppas föresten att ni har det lika bra som mig kompisar? och att eran lördag är eller blir awesome. har inget annat direkt att dela med mig utav just nu. kanske uppar imorgon med lite bilder på nya skorna och så, men som sagt , bara kanske. men ha det fint nu allihopa så hörs vi snart igen, all kärlek h.

dagens fina sound , damien rice - coconut skins




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0