never judge a book by it's cover..




-hon kommer med ljus i sin krona. hejsan hallå fina läsare. jag lever ,så tro inget annat. sitter för tillfället på undervåningen framför how I met you mother, egentligen inte så ovanligt när det gäller mig. skönaste programmet ever, man får aldrig nog av det. fikar även för typ tredje gången idag, haha lucia kanske inte är så dumt trots allt. men kan tyvärr inte lata mig allt för mycket nu, måste snart börja med en bok vi läser i svenskan. eftersom att den ska vara färdig läst tills imorgon,plus fem stycken lässtopp på det. älskar verkligen skolan ibland..

dagen har annars varit ganska så bra, började dagen med en så kallad jul fika tillsammans med klassen. dock var det inte så himla gott att fika direkt på morgonen. men anyway,  sedan blev det att se eber's lucia uppträdande i aulan , haha sköna de var, underhållande om inte annat.

föresten, erkänn halsbanden jag visar där uppe är redigt snygga? finns i flera olika varianter och dessutom  färger, ska i vilket fall önska mig ett sådant till julafton. så hoppas att tomten följer min blogg nu också, hihi. med andra ord min mor och far,eller kanske min duktiga kusin som har en smycke webbshop (!)

men nu får jag sluta, eller jag måste sluta. ni får ha en forsatt go tisdag ,så uppar jag förhoppningsvis mera under veckans gång. fred ut , kärlek h.

dagens sound, sleeping at last - turning page.



Kommentarer
Postat av: felicia

vill du vinna en iphone 4s?

Välkommen till min blogg då! :D



http://fotokobran.se/2011/december/tavling-iphone-4s.html#comment

2011-12-14 @ 09:12:00
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0