call me a dreamer


Hålla där puddingar ! Tycker faktiskt att jag har  blivit rätt så bra på att uppdatera nu, mer än vanligt iallafall . Bra hannah ,stor guldstjärna i kanten ! ååh mera personer än jag som verkligen hatar regniga dagar ? speciellt när man precis gått av bussen så börjar det ösregna..har hännt mig minst tre gånger denna vecka , buhu. Oturs tjejen eller vad.. Men skolan glider på måste jag säga , och det är riktigt awesome! Bara att börja förbereda sig till fredagen, då  jag ska bli nollad..vi får väl se om jag överlever kvällen. Det märker ni antar jag ! Annars får ni ha en forsatt bra onsdag , nu ska jag laga mat duktig som jag är ibland hihi. 
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0