it's a beautiful day

Hejsan hallå bloggen ! Mina vänner klagar redan på min usla uppdatering så kände att jag var tvingad att skriva lite nu om dagen. Just för tillfället är jag så himla glad , vet inte vad det är med mig ! Sitter typ och små ler för mig själv..haha illa. Har iallafall haft en super awesome dag med mina kära vänner , vi alla gick till en restuarng vid namn Athena och käkade oss mätta. Pizzan var nästan  over the top, 4/5 toast enligt mig ! Man kan säga att restaurangen var som ett avslut för oss tjejer nu när lovet snart är över och många av oss skilljs åt till olika skolor. 

Men det var riktigt mysigt där. Innan var vi i vasa parken en stund och lyssnade på killarnna när dom spelade , riktigt bra är dom ! Vi gick sedan runt lite på marknaden uppe i staden , och vi tjejer som var kvar där uppe bestämmde oss för att åka någon karusell, och självklart väljer vi att åka den galnaste. Snacka om att vi skrek , hela magen vände sig kändes det som. Kvällen börjar gå mot sitt slut och snart kommer camilla iallafall och gör min kväll ännu bättre ! Nu blev detta ett långt inlägg men det var det värt.  Ett lyckat avslut på lovet . Känns jobbigt att behöva tänka på det men nu är det alltså ynka en dag kvar på lovet innan allvaret börjar.. Så nu hoppas jag ni alla haft det lika härligt som jag och avslutat erat lov med fina vänner ! xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0