swing life away

Nae fy skäms hannah..inte bloggat ett dugg ju ! Men nu är det allt dags att börja lite smått , måste bli bätte på det här känner jag om det nu ska bli något av den här bloggisen. Bloggens designe är väldigt enkel för tillfället men det får duga !  Hmm, kanske ska börja med att berättta lite vad som händer i livet , just nu ligger jag nergosad i min älskade säng och kollar på One tree hill och typ drömmer mig bort lite lätt i serien.  Fast egentligen ..vem gör inte det ? Kommer aldrig få nog av den, så är det !

Har även hittat en  hemsida där jag kan cheka alla avsnitt från början helt  gratis , det gillar vi ! hihi. Så nu vet ni vad jag kommer att sysselsätta mig med om dagarna . Ae men det var väl det antar jag  , idag blir det en mys dag för mig själv helt enkelt och tycker faktiskt att det kan vara tillåtet ibland.  Ha en awesome dag nu people ! xoxo
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0