first day of my life

Hejsan hoppsan alla godingar ! Tänkte att jag inte skulle börja inlägget med tråkiga ursäkter nu.. men skolan är ju faktiskt igång som säkert många av er vet och det är första året på gymnasiet för min del .Så den här veckan har jag helt enkelt lagt min energi på att lära känna mina nya classmates och inte bloggandet , hoppas ni förstår. Tänkte iallafall dela med mig lite kort om vad som hänt de senaste dagarna i livet.

Det var alltså i måndags skolan började , dels för mig och många andra. Jag var så himla nervös för precis allt! Helt ny skola, ny klass, nya ansikten... det var så mycket på en gång. I början kände jag att det aldrig skulle funka med det jag gett mig in på. Jag fick tankarna om att byta gymnasium och jag  började sakna alla mina fina vänner..till och med hulta skolan. Men efter dom här senaste dagarna har det kännts som det bara blivit bättre och bättre för varje dag som gått. Jag börjar trivas nu även om det blir lite tyst ibland , jag har börjat lära känna så många nya härliga personer. Jag har skrattat massa och bara mått almänt bra . Jag tror dom här tre åren tillsammans kommer bli riktigt bra , bara man ger det en chans och lite tid! Men nej nu ska jag inte tjata mera om skolan ,hehe. Ni får ha det bäst , så hörs vi ! kapish ? xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0