A N S W E R S

Nu är frågestunden avslutad !
Fick faktiskt betydligt mycket flera frågor än vad jag trott, hihi.
Så tänkte ta mig lite tid till att svara på dom nu så bra som möjligt!
Hoppas nu att ni blir nöjda med era svar . Blev jätte glad av era fina ord om min blogg !

Postat av: Johanna
hejsan , älskar verkligen din blogg ! vilken linje går du på ? :)
svar: Hejsan , åh tack så jätte mycket !   Jag går natur på ebersteinska gymnasiet :)

Postat av: fanny
Har du kille ?
svar: nej det har jag inte, 110% singel haha !


Postat av: anonym
Hur lång är du ?
svar: senast jag kollade var jag 168 , tror inte jag växt så mycket på en vecka !


Postat av: A
Vad är ditt hela namn ? btw nice bloooogg !!!
svar: mitt hela namn är Hannah Isabelle Flügge, hihi tacktack!


Postat av: anna
Du har fräknar va ? Fint isånnafall. Vill också ha det !
svar:Yees jag har fräknar, riktigt många faktiskt . Åh du får dom mer än gärna :)


Postat av: iris
Har du lös hår ? Fin blogg :)
svar: nej det har jag inte , har aldrig använt mig av något sådant :)


Postat av: ööööaaa
hur gamal är du ? bra blogg !
svar: jag är 16 år , fyller 17 i maj ! tack så mycket du :)


Postat av: fia
hej jag älskar din hårfärg och undrar vilken färg du använder ? om du nu färgar vill säga.bra blogg, jätte inspirerande :D pussss fisen
svar:oj hihi så kul att du tycker det , ja du jag använder mig av olika faktiskt när jag nu färgar håret. Men på senaste tid har jag kört i lite brunare toner med en nyans av lite rödbrun :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0