And we'll hate what we've lost but we'll love what we find

Så, måndag. Ny vecka, nya möjligheter och allt det dära. Just nu ligger jag i soffan och degar framför vampire diaries. Kan ju inte bli bättre. På fredag drar jag mig mot värmen tilsammans med familjen också. Kroatien here I come. Längtar som bara den. Måste redan nu börja tänka ut vad jag ska ta med mig. Tar ju sin tid om man säger så. Men nu ska jag ut i det  fina vädret och sedan ta en tur med cykeln till Ingelsta. Bjuder på en bild på camilla och mig. Adios amigos.
 

Kommentarer
Postat av: alba

Hej jag har "veckans utmaning! där man ska komma på en rolig utmaning, jag väljer en utmaning och filmar när jag gör utmaningen! skulle vara super om du kom på en utmaning!! väljer jag din utmaning så får du en länkning! kram

länk till inlägget: http://albaa.se/2012/july/veckans-utmaning.html#comment

2012-07-02 @ 19:31:33
URL: http://albaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0