I want to live my life, but you stop me once again..

wazuup kompisar, hannah här, för er som nu inte förstått att det är jag som driver denna blogg. idag är det min sista lediga dag, sedan är mitt lov över..vart tog tiden vägen? känns för jävla tråkigt faktsikt. men måste ju komma igång lite nu med vardags rutinerna innan jag förvandlas till en levade zombie här hemma, dock kommer jag att sakna att kunna sova till klockan ett om dagarna ganska så mycket.  och eftersom jag har vänt på dygnet helt  kommer det  att bli ett rent helvete att gå upp tidigt imorgon bitti.

har lite ångest över livet just nu faktiskt, har så mycket som måste ordnas upp både privat och när det gäller skolan. det är ju trotts allt ett nytt år med nya möjligheter och då vill jag ju bli av med det gamla för att göra detta år till det bästa. men men , sådant tar sin tid.

dagen har jag iallafall spenderat i min sköna soffa tillsammans med mina två muppar till kompisar. emma och julia, himla fina flickor det där som kom över ett tag. har färgat emmas hår och bara chillat, snart ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga det sista för fulla muggar all night long. hoppas att ni haft ett awesome lov allihopa, mitt har varit lite upp och ner faktiskt, men helt klart godkännt. ni får ha en forsatt bra måndag så uppar jag så snart som möjligt, love to you all.

dagens sound, two door cinema club - come back home.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0