you on my mind

wzuuuup people  !
 hoppas ni har det fint . Idag är humöret på topp , sitter och små ler här hemma för mig själv  med en kopp varm choklad.  Länge sedan jag kände så här faktiskt,  finns lite olika skäl till denna lycka, dels för att jag hade en välbehövd sovmorgon idag , jag har också underbart fina vänner som ställer upp för mig och alltid finns där,  livet är bara almänt bra just nu. Behöver inte vara svårare än så, hihi. Efter skolan tog jag en lång promenix med saknade camilla, det var riktigt skönt . Vi pratade som vanligt om himmel och jord , så det var mysigt . För tillfället sitter jag och pluggar spanska i väntan på att idol ska börja nu efter den långa pausen, hoppas att rätt killar går vidare nu bara ! Men ni får ha en forsatt bra onsdag ,  talk to you soon.
 xoxo hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0