want so badly


- åh älskart, favorit i repris, så otroligt fint .
Jag vill så gärna tatuera in en sån här fin sak som en fjäder, en flygande fågel eller en betydelsefull text..vill inte alls vänta längre. Vet redan nu vad jag ska göra direkt på min efterlängtade 18 års dag vare sig ni vill eller inte mor och far så ska det bli av. Kan ju alltid skaffa mig en fake , men inte samma sak tycker jag även om det kan vara lika fint. Hihi!

nej men annars wzuuuup !
 tänkte att jag kör på ett mindre inlägg idag bara för att försäkra er om att jag faktiskt lever! dagen har varit helt okej , skolan flyter på som vanligt antar jag. Somnade i soffan direkt när jag kom hem, så trött var jag efter dagen hiho.  Just nu sitter jag flitigt i mitt rum och pluggar spanska som jag imorgon ska förhöras på , yeey ! Diggar även johnossi som spelas för fullt i mina högtalare, dom är awesome dessutom .Tar mig snart en härlig dusch och pysslar om mig själv med lite hårinpackning och sånna dära tjej stuffs ni vet. Sedan blir det att tagga bästa idol som förgyller min dag!  Imorn börjar jag sent så blir en skön sovmorgon.  Ha det så bra babes, talk to you soon. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0