overdosing with you

hey you, nu var det ju faktiskt ett ganska långt tag sedan ni såg ett inlägg på den här bloggen. Dåligt av mig måste jag säga efter emmas vardagliga tjatande om uppdatering ,  men ni kan vara lugna jag lever , trotts alla läxor som slukat upp mig under veckan..i bland börjar jag ju undra hur fan jag tänkte när jag valde den linjen jag går nu . Men får hoppas på att det blir bättre med tiden. Annars mår jag väl sådär, halsen vill inte ge sig så hostar väl snart upp mina lungor, yeey älskar verkligen att vara sjuk!

Men det stoppar minsann inte mig inte, gårkvällen bjöd på taco-mys hos min vän camilla med bästa tjejerna som jag dessutom saknat ganska rejält. Ska troligtvis träffa dom idag igen mot kvällen , dom får man inte riktigt nog av helt enkelt . Annars för tillfället sitter jag helt slut i mitt rum efter en storstädning, så nu är det ordning och reda kan jag lova! Men ni får ha det så fint denna lördag , så kanske vi hörs lite senare. Har tyvärr ingen blogg vänlig bild på lager just nu men det kommer nog också upp lite senare.  
xoxo h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0