måndagen den tredje oktober

hejsan alla !
Har inte dom senaste dagarna varit riktigt mysiga med fint väder eller ? eller är det bara jag som har höst yra.. behöver ju knappt ha jackan på längre, lovely ! Annars ber jag verkligen om ursäkt för bad update den senaste veckan, den har varit lite hoppig tyvärr. Men jag försöker minsann så gått jag bara kan. Kanske ska berätta lite för er vad som hänt i livet de senaste dagarna. På lördagen var jag iallafall ute i skärgården med familjen, vid fina Aspöja . Var så himla länge sedan jag trippade runt på den där ön, minst fyra år måste det varit sän sist.. det var iallafall skit mysigt med strålande väder och mat i mängder. Det var nämligen en som fyllde år ,så det bjöds på fest i hans blomster fulla trädgård med smörgåstårtor och farmors goda tårta. Nästan så att jag kunde rulla mig fram vid hemfärd..haha illa.

Med det tog inte slut där, söndagen bjöd faktiskt också  på festligheter , tro det eller ej.  Jag drog på en ganska spontan tripp till lindköping med fina vänner ,shopping och mat. Vi satt faktiskt och snackade med hoffmastero , haha hur sjukt mitt i centrum barra !? Det roliga var att ingen av oss hajade att det var just de, vi tyckte det var så himla underligt att dom frågade om vi ville fotas med dom hela tiden..haha så pinsamt . Men sedan hajade ju smartskallen emma att det faktiskt var dom på riktigt . Så där satt hon tillslut på en parkbänk hur lycklig som helst med hoffmastero vid sin sida och fotades. Vilken dag måste jag säga , det var riktigt mysigt . Fick även med mig hem ett par godingar till skor och hårfärg. Nu är håret i lite röd bruna nyanser, diggar det starkt ! Oj vilket långt trist inlägg det här blev nu , hehe.  Men hoppas eran helg varit lika awesome som min, nu ska jag plugga som aldrig förr och ta en varm skön dusch.
xoxo hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0