hallå världen !
hannah här med sitt vardagliga tjat om vardagen , haha sånt ni får leva med antar jag. Kör allt på ett mindre inlägg idag, ni överlever nog.  Dagen har flytit på som vanligt , dock redan allt för mycket plugg i skolan känner jag..känns som att det är något  nytt varje dag. Men fan, jag ska klara av det . Vill man så kan man. För tillfället sitter jag i mitt lilla rum, dricker varm oboy och dunkar musik på högsta ! sånt är livet måste jag säga , ska snart laga lite mat och sedan forsätta att plugga för fulla muggar. Föresten börjar jag bli sjuk igen, usch dör bokstavligt talat. Var ju nyss sjuk, och nu sitter dessutom skiten i halsen. Lovely...eller? jaja nog om det , ni får ha en forsatt bra tisdag hihi . Hejs! xoxo h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0