2 3.4 0


-här har ni mig-
Tjaa redhead typ
, nästan iallafall. Dagen har glidit på som bara den , efter skolan drog jag till campus för lite extra undervisning i matte , duktig  som jag då är. Tillbringade nästan två - tre timmar där och gick sedan hem till mitt place lagom tid till bönderna på tv;n, haha snacka om ett underhållande program det där. Just nu myser jag runt i rummet med musik på högsta volym! ibland äger livet, för imorgon har jag som många andra en efterlängtad underbar studiedag. Eller som jag skulle vilja kalla det , efterlängtad slapp-dag!

Nej men det var väl det antar jag , ganska ointressant inlägg egentligen men så kan det vara ibland hörreni. Hoppas ni som vanligt mår prima och att livet behandlar er väl!  Måste bara tilläga att jag saknar min fina vän emma alldeles på tok för mycket.. min älskade soulmate. Men nu får ni ha en forsatt bra onsdag, och en alldeles awsome studiedag imorgon! Längtar till helgens planer då jag ska få träffa mina härliga tjejer . Love ,xoxo h.

dagens låt får allt bli,  Angus and Julia Stone - Mango Tree.



Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete vad snygg

2011-10-13 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0