never judge a book by it's cover..

godkväll eller något liknande ! första skoldagen avklarad efter lovet..och jag lever faktiskt än så länge. Dock var det en jäkla plåga att tvinga sig upp tidigt imorse för att hinna med spårvagnen..men körde snooze ett ganska så långt tag kan jag lova er. Så det är bara att vänja sig nu och börja med dom vanliga veckorutinerna, haha jävla o-party hörreni. Efter plugget drog jag en liten runda på stan, helt ensam var jag också , men kan tycka att det är ganska så skönt ibland faktiskt.

Införskaffade mig ett par nya blåa jeans ifrån h&m och lite andra behövliga saker till skolan , som till exempel nya block och pennor. Eftersom pennorna alltid helt mystiskt lyckas försvinna och blocken skrivs typ ut inom en vecka. Annars så ska jag snart börja plugga lite spanska så att jag är ute i god tid eftersom vi på fredag ska ha prov, yey wish me luck ! Nu får ni la ha en fin forsatt måndag , för det ska jag försöka att ha. Bara att börja tagga skolan imorgon då med en underbar sovmorgon på några extra minuter, sånt är livet,  peace out xoxo h.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0