IT'S OKEY NOT TO BE OKEY



●△✝▼◦
goodmorning sunshines, hannah här ! uppe med tuppen skulle man kunna säga, har redan hunnit städa rummet och ätit frukost.Så nu är det rent och fint här hemma , tack vare mig och mina städar skills. Ska snart läsa klart engelska boken så att jag kan gå vidare med mitt liv, great. Måste även veta vem det var som åkte ut i idol igår , för somnade och missade allt..haha yey bra där. Låter lite som min vanliga otur, eller klantighet kanske.

Anyway, solen skiner utanför fönstret och jag mår toppen , hoppas det är lika fint med er och att eran lördag blir awesome idag. Jag ska troligtvis vara med mina babes och göra gatorna osäkra ikväll, men bara troligtvis somsagt. Så nu gäller det bara att plugga på gärnet så att jag får gå ut ikväll, lär väl antagligen annars sitta depp här hemma och klaga på att livet suger. Uppdaterar er lite senare under dagen,  talk too you soon xxxx h.





Kommentarer
Postat av: Anonym

det var amnada p. som åkte ! :)

2011-11-20 @ 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0