gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma..



hejsan hallå hej ! har inte orkat blogga alls nu på senaste tiden ,  mycket dåligt av mig måste jag säga, så det är shame on me. Men jag ska allt försöka att uppdatera er så mycket jag bara kan nu , promise. Kanske ska berätta lite om livet, dagen började med att jag försov mig så att jag snabbt fick ta på mig några äckel kläder och springa mot spårvagnen,  som jag till och med nästan missade. Ingen tur dag om man säger så..känns som att någon typ jävlas med mig eller något , för hela dagen har nästan varit skit. Känner också på mig att jag börjar bli riktigt förkyld ännu en gång på kort tid , och det suger verkligen eftersom jag inte alls har tid med att vara sjuk nu.

Men efter skolan drog jag iallafall en snabbis på stan , jag var hungrig som en varg så gick och käkade lite med mina class-homies Alex och Axel , som även gjorde min dag lite bättre . Just för tillfället har jag lagom mycket ångest för att jag har spanska prov imorgon och jag kan inte något utav det alls, även om jag har kollat igenom det tusentals gånger om och om igen. Känner att det här inte alls är min dag..eller min vecka rättare sagt. Ae usch vilket depp inlägg det här blev , fasen vad tråkig jag känner mig nu , sorry. Men tänkte ta en skön dusch nu för att sedan sätta igång med pluggandet igen. Ni får ha det bäst nu gosisar, xoxo h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0