DET KANSKE INTE VAR SÅ FINT PÅ ANDRA SIDAN SOM JAG TRODDE.



hallå där ni! Är på lite surt humör för tillfället , så har ingen större lust att lägga ner tid på något alls nu. Skolan flöt på som vanligt och jag överlevde även dag två så att säga. Nu ska jag nog klara av resten utav veckan med ännu en till sovmorgon imorgon till klockan tio, life is fucking good sometimes.

På tal om annat, fasen vad mörkt det blir snabbt utomhus nu, redan igår när jag slutade skolan var det påväg att bli mörkt och då var inte ens klockan fyra, sick! Men det är ju också ganska så mysigt med lite mörker ibland. Helvete vad jag saknar min fina vän emma..usch vad jobbigt. Aja ska lägga mig i ett varmt gosigt bad nu , ha det gött. Peace out, xoxo hannah.

dagens sound , broken from the start - Jon Foreman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0