24112011.


wzuuup mi amigos! Idag är det nästan bara en månad kvar till julafton , åh fy fan vad jag längtar , måste börja skriva den ultimata önskelistan snart. Äntligen har jag också blivit lite mera pepp på livet , tro det eller ej, så nu slipper ni allt deppiga hannah ett litet tag iallafall. Idag har skolan varit ganska så chillidill, än så länge vill säga. Nästa vecka blir det rent utav helvetes veckan för min del med berg av plugg och läxor, yes tagga. Slutade i vilket fall vid ungefär två tiden eftersom skolan ska stor-städas idag för ikväll är det öppet hus på ebersteinska, och duktig som jag är har jag ställt upp att vara skol guide ikväll vid ungefär sex tiden, har tröja med eber loggan och allt, men egentligen ganska så illa med tanke på att jag själv knappt hittar. Haha, men det ska nog gå galant. Får vi ju hoppas iallafall, får hitta upp någon jag kan gå tillsammans med.

Drog hem efter skolan eftersom det var riktigt ovärt att stanna kvar flera timmar i skolan efter att vi slutat, så nu sitter jag här framför tv:n och myser med varm oboy och lussebulle, kärlek till det. Hoppas att allt är fint med er och så, annars var väl de det. Händer inte så mycket i livet just nu faktiskt, inget jag vill berätta om här på bloggisen iallafall. Men ni får ha det awesome nu, fredag imorgon ju, och hoppas vi ses ikväll på öppet hus. Bra, då säger vi så, spikat och klart. Peace out, xxxx h.

♫ dagens sköna sound , empire of the sun - we are the people.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0