21.12


hey hallå där
, här kollas det på idol för fulla muggar. Eller gjorde iallafall , Fint.  Har även myst till det idag med lite pizza och godis med pappi och syrran, gött. Ska snart ta en jävla skön dusch och tyvärr sedan börja läsa en skit tråkig bok som jag ligger efter med i skolan. Sånnt suger att göra på en fredagkväll som denna, när man egentligen bara vill ut och hitta på massa festligheter med fina vänner..

men så kan det vara när man skjuter upp saker som jag alltid har en tendens att göra. Ska prova en ny sak nu tänkte jag, att blogga ordentligt. Ber om ursäkt för ganska så bad update den senaste veckan , men somsagt jag har ju faktiskt ett liv som måste skötas, haha jo tro det eller ej men det har jag. Men detta får bli ett litet inlägg nu för att visa att jag fortfarande är vid liv efter denna vecka. Ha en forsatt bra fredagkväll, peace out people xxxx h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0