you build up a world of magic, because your real life is tragic..


heyy there everyone, hur har ni det ? fint hoppas jag! jag mår iallafall sådär för tillfället, antar att det är den trista vinter tiden som gör mig på depp humör, har mått betydligt mycket bättre om man nu säger så. Vill varken ha någon snö eller kyla, bara ett välbehövt jävla jullov och julafon nu, tack!

Ingen har väl direkt missat att det snöade här i norrköping igår? antagligen inte eftersom att alla skriver om det på facebook, haha. Och jag fick iallafall turen att gå i skiten på väg hem..inte så roligt direkt med tanke på att jag gick i mina ''varma'' converse och höstjacka.

Ska snart göra klart ett dumt biologi arbete vi har i skolan, så lär väl få sitta uppe hela kvällen som igår om jag inte börjar med det snart. Annars tog jag nyss en skön och mysig dusch, och nu sitter jag och tröst äter lite glass i mitt rum, lovely.

Men får väl avsluta här , har inte så mycket intressant att skriva om just nu faktsikt. Tyvärr, känner mig riktigt oinspirerad för  tillfällett. Men jag lovar er att jag snart hör av mig igen, tills dess - ha det fint , kärlek/ h

dagens sound, the a team - ed sheeran.





Kommentarer
Postat av: johanna

åh. jag älskar din blogg, den är så himla bra :')

2011-12-07 @ 08:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0