som i en mardröm jag aldrig vaknar upp ur


if life was like a song ,would everything be so much easier..

hey , min uppis suger, sorry dudes. hela kvällen har jag suttit med ett svenska arbete som tar alldeles för lång  tid att göra. kul att sitta uppe klockan halv ett menar jag , men, jag är snart klar efter ett par antal timmar framför datorn.. hatar att göra allt i sista sekund, hatar även att jag själv skjuter upp allt till sista sekund..här måste det bli ändring för vill ha lite sömn också (!)

annars är väl livet helt okej , händer inget speciellt för tillfället , förutom plugg och skit typ. meeen , snart hörreni är det efterlängtade älskade jul-lovet här. så då ska jag se till att leva som aldrig förr, hihi.

imorgon ska jag iallafall till min soulmate nere i åby, ska mysa till det och ha en liten lill jul tillsammans med henne med presenter och godsaker. saknat henne som tusan. åh, längtar redan tills imorgon , plus att det är fredag och helg! I feel good. men först måste jag en snabbis till maxi för att inhandla den sista klappen, sän är jag nöjd för i år.

men hoppas att ni mår bra och att livet behandlar er väl, tills dess - ha de fin fint så hörs vi snart igen. antagligen imorgon eftersom att jag har lite mera tid då till att blogga. men som sagt, godnatt fina läsare. kärlek hannah

dagens sköna sound, hello saferide - I wonder who is like this one.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0