if it were as before, life would be a little bit better


godkväll världen. min uppis har varit riktigt bad den senaste tiden, faktiskt, sorry för det. men jag är vid liv och så. igår var det sista dagen i skolan och den avslutade jag med några utav mina classmates på en kina restaurang i stan och sedan gick vi vidare för en liten avslutning i kyrkan, mysigt.

men nu är det i allafall äntligen lov och det är så jävla awesome, så jävla skönt. tjugo dagars ledighet ska spenderas på bästa möjliga sätt, men även mycket utav pluggande ska det bli för min del..tyvärr. men ska inte deppa nu, det är ju trotts allt julafton på lördag, längtar som bara den ska ni veta, men det är jag nog inte ensam om.

idag drog jag en tripp till maxi efter en skön sovmorgon för att ta mig tid till att handla klart mina presenter till päronen, kan dock inte berätta vad jag köpt eftersom att de läser min blogg och då skulle jag avslöja allt hihi. men hittade iallafall det jag sökte efter, så det var skönt.  har även varit nere en stund i åby för att träffa mina små muppar emma och julia,  bästa ni.

men nu orkar ögonen inte hålla sig öppna mycket längre, så gör dom en stor tjänst och säger - godnatt för ikväll. ni får ha det världs bäst nu på erat lov allihopa och så önskar jag er en riktigt god jul, all kärlek ifrån mig.

dagens sound, rebecca and fiona - turn it down





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0