THE WAY YOU MAKING ME FEEL

en sommrig bild ifrån avslutnings middagen vi hade  på förra skolan med några utav tjejerna i klassen och mig  på bild,vill ha sommar nu, skulle äga.

hey there amigos. snöflingorna lägger sig överallt där ute , och nu börjar det kännas som riktig jul för en gångs skull. det må vara lite små trist med snö, och definitivt kallt , men också ganska så mysigt med tända ljus och mysa runt i varma kläder, hihi låter inte alls så dumt om du frågar mig.

dagen började jag med att gå upp till campus för att plugga lite matematik klockan halv ett denna söndag, känner mig så duktig nu. satt nästan där i tre timmar med en kompis i klassen, så nu känner jag mig mera säker inför provet vi har på tisdag. bra där!

annars har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på bra musik, käkat god kykling sallad och så vidare. kom för ett tag sedan hem ifrån jursla, var på julfika där hos några vi känner med min familj, så nu är jag riktigt mätt och belåten efter all fika som fanns där.

ska snart sätta igång med de sista läxorna vi har innan lovet, men saken är den att jag inte alls orkar..men får försöka orka. får sitta uppe natten lång om inte annat.

börjar också få en riktigt fin utväxt om ni vill veta, kanske inte. men ska iallafall färga snart, känner att det behövs nu på vintern då håret känns så tråkigt. dock vet jag inte vilken färg jag ska köra med? gillar fortfarande det mörka jag har nu med lite röda nyanser i , men vet inte. kom gärna med lite förslag allihopa, skulle äga faktiskt.

men nu har jag inte tid mera till att blogga. ni får ha det bra och bäst alla, uppar antagligen  imorgon eller under veckan, all kärlek - h.  

dagens sound, paolo nutini - rewind.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0