MERRY CHRISTMAS PEOPLE

hoppas att eran julafton varit minst lika underbar och mysig som min har varit, dock känns självaste julafton lite överskattad ibland, men klaga ska man inte göra.

synd bara att vi inte fick någon snö här nere, men fått jäkla många fina presenter och haft trevligaste sällskapet hos mig under hela kvällen, så det duger gott och väl bara det. så jag är nöjd upp till taket denna dag, vad mer kan man önska sig, ha det bäst fina läsare.

för att öka denna julstämnings nivå bjuder jag på den här

coldplay - christmas lights, peace out







Kommentarer
Postat av: Nicolina

Kul att du hade en fin jul :D. precis så såg min också ut, massa härligt sällskap och fina saker :)!

2011-12-25 @ 12:27:37
URL: http://nicolinlangebro.blogg.se/
Postat av: hannah svarar !

ja tack så mycket. härligt att du hade det lika bra :D

2011-12-25 @ 19:10:40
Postat av: Anonym

god jul !

2011-12-25 @ 20:43:34
Postat av: neversurrender -

Tjaa!

Är du möjligtvis sugen på ett länkbyte? :) Har i snitt 100 läsare per dag :)

ha de gött!

2011-12-26 @ 16:33:52
URL: http://neversurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0