crying sunday

Hallå världen, I'am alive  ! Igår åkte jag till min fina vän emma vid fem tiden. Duktiga som vi då är drog vi ut på en välbehövd löprunda i skogen som slutade med bad vid kajen. Har nog aldrig varit så skönt att bada kan jag lova! Vi  käkade jätte god tacos och glass när vi kom hem till henne.

Dagen avslutades med ett antal tårar efter att ha sätt Titanic, och då menar jag alltså typ floder av tårar. Tror dock inte att vi är ensamma om att tjuta till den filmen . Tur att det bara var emma och jag där , hehe . Men det var riktigt mysigt. Jag tog sedan bussen hem till mitt place och somnade direkt. Och det var min söndag , hoppas ni alla andra haft det bäst !bjuder även på en ganska oldis- bild . xoxo









Kommentarer
Postat av: carro

Du är så himla snygg!

2011-08-15 @ 20:43:05
URL: http://elisabethcaroline.devote.se
Postat av: hannah

svar: hi. gullig du är , men kolla bara på dig själv snygging !

2011-08-15 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0