nobody said it was easy..


''Never regret the things you do, only regret things you have not done ''

idag är det ingen vanlig dag inte, det är pappas dag, så stort grattis till honom. har haft vampyr maraton här hemma nu på kvällskvisten, himla mysigt måste jag säga, även om lite form utav sällskap hade varit trevligare. men jag överlever, kanske skulle ha bjudit över jacob eller edward? för att disskutera filmerna lixom. ja ni, något att tänka över minsann. är egentligen på tok för trött för att skriva seriösa inlägg just nu, haha tyvärr eller rättare sagt förlåt, hoppas att ni har överseende fina läsare.

 

hoppas också på att jag kan få någon sömn inatt efter ett par halft sömnlösa nätter efter sig. vet inte vad det är med mig, jag kan inte längre sova om nätterna. tänker så jädra mycket på allt, plus att det är äckligt varmt i mitt rum. men nog om det, vill gärna att ni ger mig lite tips om vad jag kan lägga upp på bloggen för att göra den bättre eftersom att jag känner mig lite oinspirerad för tillfället.

 

imorgon ska jag iallafall till min kära farmor och farfar som bjuder på massa mat, alltid lika mysigt och gott. efter det besöket ska jag ner till min lilla älskling nere i åby för att sedan sova över natten där, hihi längtar. (och nej, jag har inte pojkvän. ni kan lugna er nu)  men nu orkar ögonen inte vara öppna mycket  längre, så vi håller tummarna för lite sömn inatt. godnatt och sov så gott kompisar, uppar imorgon peace.

 

kvällens sound, justin young ft.trevor hall - lose this one.




Kommentarer
Postat av: Daniella Book - Anna Book's systerdotter

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Kram!

2012-01-08 @ 11:00:14
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: daniella

varsågod och tack själv!:D Härligt!

Händer ikväll då?:D

Kram

2012-01-08 @ 19:50:20
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: daniella

Hehe oki, jag ska bara ta det lugnt! Kanske titta på nån film eller nåt! Taggad inför skolan då?:)

2012-01-08 @ 21:21:36
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: daniella

Jaa verkligen!:)

Haha, nej det är verkligen inte jag heller! Åh så grym tråkigt!

2012-01-08 @ 21:26:45
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0