I miss you today, and I missed you even yesterday..

åh är så glad. känns äntligen som att mitt hår har växt några centimeter. eller? kanske bara jag som yrar, hehe men är lika glad ändå. så här ser jag iallafall ut idag, enkelt och inget speciellt alls.

drog en runda på stan med syster efter skolan, tog en fika och åkte sedan hemåt med trean. nu ska jag upp och äta lite mat eftersom att jag är hungrig som en varg och sedan sätta på ett efterlängtat Gossip Girl avsnitt som får avsluta min kväll tillsammans med fysikboken, yes dubbel date.

hihi. uppar imorgon fina ni. tills dess - ha det så bra allesammans, puss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fina du

2012-01-17 @ 21:48:45
Postat av: johanna

älskar din blogg hannah!

2012-01-17 @ 21:49:27
Postat av: rebecca

Fining!!!

2012-01-20 @ 00:01:37
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0