just another lonely day

hejsan kära läsare, ligger för tillfället nergosad i min älskade säng och väntar på bättre tider. kvällen igår spenderades med ett härligt gäng hemma hos amanda, en otroligt lyckad kväll om du frågar mig. det bjöds på tacos, prat, skratt, dans och självklart singstar som gjorde hela kvällen. abba for the win!

hade det jätte trevligt tillsammans med fina vänner, så hoppas kvällen kan göras om så snart som möjligt, kanske redan nästa helg? tack till amnada för att jag fick komma.

nej nu ska jag bege mig mot köket. magen kurrar! ni får ha en forsatt fin söndag allesammans. Have a nice night, pusss.

bjuder på en ego pic och lite musik, enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0