please, tell me about all the hearts you steal..

''var tacksam över det du har, inte otacksam över det du saknar''

wazup allihopa, kvällen i fredags spenderades med fina och saknade vänner. först var vi hemma hos emil ute i åby (som dessutom bodde i mitt dröm hus) och sedan drog vi vidare med bussen för lite bowling. synd bara att jag sög på det, men trevlig kväll i vilket fall som avslutades med ''lyxmat'' på macdonalds.

men annars, just nu ligger jag nergosad i världens bästa och underbaraste säng. har nyligen kommit hem från en hel dag på stadens gator med mina fina vänner emma och julia, det bjöds på allsång i busskuren och fika inne på brödernas. även lite hatt provning lite här och där, lovely.

alltså en bra söndag helt enkelt, blev en tröja rikare och en hundring fattigare, värt.  men nu ska det pluggas för fullt innan mina ögon stänger sig för kvällen, ha det awesome, har tyvärr inga blogg vänliga bilder att bjuda på nu - love to you all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0