I'm still waiting for my sun to shine.


Ledsen för dålig uppdatering hörreni. Varit helt tomt på energi i mig de senaste dagarna och skolan har tagit ganska så mycket av min tid. Denna vecka har inte alls börjat fullt lika bra som de tidigare gjort, jag har känt mig otroligt omotiverad till allt, oinspirerad, oansvarig och allt annat som börjar på bokstäven o.

Jag som trodde att denna månad skulle bli hur bra som helst. Men har glömt bort hur segt det är att vakna upp till grått mörker varje morgon och hur segt det är att gå ut i denna vinterkyla. Men, tråkiga dagar har vi alla, helg är alltid lika uppskattat och jag är glad att det redan är torsdag imorgon! Nu ska jag ge mig på att plugga lite engelska och sedan äta lasagne, seeyaa finisar.

skickar en liten tanke till min kära kusin, du är bäst. krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0