I can tell by the way, you carry yourself

ben howard, spelas för det mesta i mina lurar nu. fy tusan så bra han är, helt klart en ny favorit!

Nyligen hemkommen ifrån en mysig fredags kväll hemma hos camilla, även amanda var där. Höll på att frysa ihjäl i väntan på trean trotts mina varma kläder! helvete, vad kallt det var, ursäktar mitt ordval där. Är i allafall riktigt dyng trött nu men ska bara kolla ett avsnitt paradise hotel norge innan jag slocknar för kvällen.

Tidigare på dagen träffade jag mina fina vänner emma och julia inne på espresso house, vi gick sedan en runda på stan. Alltid lika trevligt att vara i deras sällskap! Blev en godispåse rikare och två tjugolappar fattigare. Uppdaterar mera imorgon, annars, godnatt goingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0