Dancing on your own

Hejsan mates! Hoppas att ni mår toppen denna torsdag. Jag sitter och myser i soffan framför Biggest Loser Sverige och just nu i denna stund törstas det efter en bit choklad. Men tur är så har jag ingen hemma, för då lär jag nog hamna där själv en vacker dag.


Dagen har varit himla skön eftersom vi slapp två lektioner för att vi skulle på en konsert på Loui De Geer. Träffade även på min bästaste emma där, så det gjorde mig extra glader choklader. Efter skolan drog jag en sväng ner till ingelsta med syster för at kolla runt lite.

Nej nu ska jag in i duschen innan det blir allt för sent och sedan krypa ner i en underbar säng, ni får ha det så fint allesammans.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0