nobody is like you

hejsan bloggisen, Bloggningen är inte alls på sin topp just nu, och jag ber om ursäkt för det!
fuu Hannah..och jag som säger att jag blivit bättre på det här med bloggandet. Men det tar jag snart igen , Ska bli bättre den kommande veckan, i promise!Bara det att jag har lite andra saker jag måste ordna upp först. Men jag hoppas ni alla mår fint och att ni har haft en festlig helg som bjudit på mycket roliga saker? för det har minsan min gjort i högsta grad! Har varit nästan lite överallt om jag ska vara ärlig, i fredags var jag med min saknade vän camilla , och vi hade det riktigt kul! Var även ute dagen därpå,  röjde runt lite i stan med mina vänner julia och emma och vi gjorde gatorna osäkra under kulturkvällen , hihi älskar dom två busarna. Har träffat massor med nytt härligt folk och haft det almänt bra, mer behöver jag inte säga nu. Ska snart rå plugga kemi, som jag har längtat lixom.. haha skämt och sido. Taggar även till idol som börjar 20.00 , kan det bli bättre ? känner att jag behöver komma på bättre humör just nu. Inte långt kvar till månadspeng kom jag på nu, hehe shopping ! (a)  
Men ni får ha det så jätte bra nu så hörs vi ,hejs ! 
xoxo
 
How do you say goodbye to someone you love.. all min kärlek till dig gammelmormor, vi tänker på dig r.i.p 09-26-011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0