party all night

Hejsan people !
I'am alive, så ja ni den så kallade förbrödningen..vart ska jag börja? Kan säga att gårdagen var helt sjuk men ändå så jävla grym! Man lever ju bara en gång , right ? jag har dansat, jag har skrattat och bara levt livet mer behöver jag knappt säga . Helt ärligt galnaste kvälllen på länge , jag är riktigt glad att jag mår som en kung jämnfört från vissa andra som var där.


Tyvärr har jag ingen blogg vänlig bild kanske , men jag kan säga att jag var riktigt stilig med klotter över hela mig , hade även frack-kungens autograf på magen , yeeh score! Men helgen är ännu inte över och det vankas även festligheter ikväll tillsammans med mina saknade vänner. Jag hoppas på en lyckad kväll för oss alla. Hihi,  min fina emma kommer antagligen hit lite senare och gör min dag ännu bättre . Nu får ni ha en forsatt grym lördag för det ska jag allt ha!  
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0